Uvod: JESENJE NOVE ODLUKE


Jesen se tiho ušuljala u naše živote i ove godine. Ljepotica se najavila svojom hladnoćom, raznobojnim lišćem i bučnim kišama. Čini mi se kako je najomraženija među svim godišnjim dobima.
Ljeto volimo zbog sunca, topline, mora, proljeće jer je vjesnik novog života i rađanja, a zimu poštujemo kao bijelu, čistu damu koja nam pomaže da isperemo životne greške i neuspjehe.
Međutim, jesen nitko ne hvali niti se njom zanosi. Ona je pak vjesnica umiranja, prolaznosti, bezvrijednosti. Sve što smo stvarali i gradili trune u hladnim, kišnim noćima.
S druge strane, ne moramo apsolutno umrijeti. Možemo samo napustiti kvarni dio sebe.
To upravo i je jesen. Reinkarnacija. Regeneracija. Vrijeme otpuštanja svih repova koje konstantno vučemo za sobom. Vrijeme prekida s krivim ljudima, lošim navikama, crnim mislima.

Ponukana time, odlučila sam pokrenuti ovaj blog gdje ću koračati nepoznatim putovima u nepoznate svjetove.
No, prvotno se moram riješiti svega što me koči. Kako fizički, tako i psihički.
Imam 20 godina, studentica sam, spisateljica s još nekoliko raznih hobija. O tome kasnije.

Dobrodošli u intimne prostore moga duha, misli i prisutnosti.

Primjedbe

  1. Dobrodošla! :)

    Hvala što si podijelila ovaj predivno napisani post s nama.
    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    starshinebeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar